Home Isprobali smo Isprobajte tehnike disanja i oslobodite se stresa

Isprobajte tehnike disanja i oslobodite se stresa

262
0
SHARE

Za veći priliv energije: Udahnite vatru
Vežbom „udisanja vatre“ osetićete veću energiju i savladati nalete slabosti. Sedite pravih leđa i opuštenih ramena. Udahnite kroz nos tako da vam se stomak naduva kao balon. Izdisanje treba da je snažno i zvučno, a stomak tom prilikom treba brzo da se uvuče do kičme. Počnite s jednim udisajem u sekundi i nastavite dok ne izbrojite deset udisaja i izdisaja.

 Za oslobađanje od stresa: Posvetite sebi minut vremena
Bez obzira na to koliko ste zatrpani obavezama, zauzeti poslom ili u žurbi, uvek možete odvojiti minut vremena za meditaciju disanjem, posle čega ćete se osetiti smirenije i opuštenije. Najpre treba da ustanovite koliko puta u minuti udahnete kad ste potpuno opušteni. Zapamtite taj broj i pokušajte da ga dostignete laganim udisanjem i izdisanjem kad god osetite potrebu za opuštanjem tokom dana.

VIŠE SAVETA POTRAŽITE U BIO zelena medicina magazinu! 

STARE BROJEVE POTRAŽITE NA SAJTU novinarnica.net</str

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here